12 November 2009

Needed Time to Reinvent

After returning at the end of August to Europe from Seoul, South Korea, I restarted my work on some projects [multiple spheres] inspired by my Korean experience. The recent inactivity from my website is justified simply by my need to “reinvent” my creation from the basics due to major changes of my personality after encountering a highly dynamic and superior culture. While I sincerely hope to be able to complete my plans, from now on I will start posting information about my new projects.
Dupa revenirea mea in Europa la sfarsitul lunii august din Seul, Coreea de Sud, mi-am reinceput proiectele [domenii multiple] inspirate din experienta acumulata in Coreea. Inactivitatea recenta de pe site-ul meu se explica pur si simplu din nevoia simtita pentru a-mi “reinventa” creatia de la zero, din cauza schimbarilor personalitatii mele dupa contactul cu o cultura dinamica mult superioara. De vreme ce sper sa imi pot duce planurile la bun sfarsit, voi incepe sa postez informatii despre proiectele mele noi.

No comments: